Krepšelis tuščias Jūsų krepšelis 0,00 € 0
Prisijungti arba registruotis

Klausimai ir atsakymai

Kiek laiko galioja Nespresso garantija Lietuvoje?

Nespresso Lietuva suteikia 2 metų garantiją įrenginiams įsigytiems Lietuvoje. 
Perkant kavos aparatą www.nespresso.lt garantinio aptarnavimo laikas 4 metai. 

Jei savo įrenginį įsigijote ir registravote užsienyje, techninis aptarnavimas gali būti mokamas. Tai priklausys nuo dabartinės Jūsų garantijos būsenos, įrenginio modelio ir remontuotinos vietos būklės. 

Norėdami daugiau sužinoti apie savo įrenginio garantiją, susisiekite su mūsų kavos specialistais darbo dienomis +370 525 05090

 

Kas yra nukalkinimo rinkinys ir kaip dažnai aš turėčiau nukalkinti savo įrenginį?

Norint išlaikyti geriausią savo Nespresso kavos aparato būklę, įrenginį rekomenduojama nukalkinti panaudojus 400 - 600 kapsulių arba bent kartą per metus. Tai užtikrina optimalią Jūsų espreso kavos temperatūrą ir kokybę.

Kur galiu rasti savo įrenginio serijos numerį?

Jūsų Nespresso aparato serijinis numeris susideda iš 19 raidžių ir skaitmenų esančių vienoje iš išvardintų aparato vietų: 

Ant lašų surinkimo padėklo, atspausdintas ant nuplėšiamo lipduko

Ant aparato pagrindo, atspausdintas ant nuplėšiamo lipduko

Ant originalios aparato dėžės, kurioje jis buvo supakuotas pristatymo metu

Jei Jums kyla sunkumų ieškant aparato serijinio numerio,  susisiekite su mūsų kavos specialistais +370 525 05090

Jei Nespresso aparatuose naudojamos kito gamintojo kapsulės, ar garantija tokiu atveju galioja?

Nespresso aparatuose naudojant kito gamintojo kapsules garantija nenustoja galioti, tačiau, dėl šių gaminių naudojimo gali atsirasti defektų ir sutrikimų, kurių, jei bus įrodyta, garantija nedengia.  

Nespresso kapsulės ir aparatai buvo sukurti kaip viena sistema naudojimui kartu, kad kiekvieną kartą paruoštumėte puodelį puikios kavos. Atminkite, kad tik 1-2% pasaulio kavos derliaus atitinka mūsų griežtus kokybės ir aromato profilio reikalavimus.