Krepšelis tuščias Jūsų krepšelis 0,00 € 0
Prisijungti arba registruotis

Klausimai ir atsakymai

Kiek laiko galioja Nespresso garantija Lietuvoje?

Nespresso Lietuva suteikia 2 metų garantiją įrenginiams įsigytiems Lietuvoje. 
Perkant kavos aparatą www.nespresso.lt, NESPRESSO butike PC "G9" bei prekybos saloje PC "Panorama" garantinio aptarnavimo laikas 4 metai. 

Jei savo įrenginį įsigijote ir registravote užsienyje, techninis aptarnavimas gali būti mokamas. Tai priklausys nuo dabartinės Jūsų garantijos būsenos, įrenginio modelio ir remontuotinos vietos būklės. 

Norėdami daugiau sužinoti apie savo įrenginio garantiją, susisiekite su mūsų kavos specialistais darbo dienomis +370 525 05090

 

Kas yra nukalkinimo rinkinys ir kaip dažnai aš turėčiau nukalkinti savo įrenginį?

Norint išlaikyti geriausią savo Nespresso kavos aparato būklę, įrenginį rekomenduojama nukalkinti panaudojus 400 - 600 kapsulių arba bent kartą per metus. Tai užtikrina optimalią Jūsų espreso kavos temperatūrą ir kokybę.

Kur galiu rasti savo įrenginio serijos numerį?

Jūsų Nespresso aparato serijinis numeris susideda iš 19 raidžių ir skaitmenų esančių vienoje iš išvardintų aparato vietų: 

Ant lašų surinkimo padėklo, atspausdintas ant nuplėšiamo lipduko

Ant aparato pagrindo, atspausdintas ant nuplėšiamo lipduko

Ant originalios aparato dėžės, kurioje jis buvo supakuotas pristatymo metu

Jei Jums kyla sunkumų ieškant aparato serijinio numerio,  susisiekite su mūsų kavos specialistais +370 525 05090

Jei Nespresso aparatuose naudojamos kito gamintojo kapsulės, ar garantija tokiu atveju galioja?

Nespresso aparatuose naudojant kito gamintojo kapsules garantija nenustoja galioti, tačiau, dėl šių gaminių naudojimo gali atsirasti defektų ir sutrikimų, kurių, jei bus įrodyta, garantija nedengia.  

Nespresso kapsulės ir aparatai buvo sukurti kaip viena sistema naudojimui kartu, kad kiekvieną kartą paruoštumėte puodelį puikios kavos. Atminkite, kad tik 1-2% pasaulio kavos derliaus atitinka mūsų griežtus kokybės ir aromato profilio reikalavimus.

Suteikiama papildoma 2 metų garantija priregistravus kavos aparatą, jeigu aparatas yra ne senesnis nei 3 metai

Suteikiama papildoma 2 metų garantija priregistravus kavos aparatą, jeigu aparatas yra ne senesnis nei 3 metai.                                                                                              

 

Pasiūlymas galioja: nuo 2019.02.01

Papildomų 2 metų garantijos pasiūlymas galioja, jeigu klientas atitinka šias sąlygas:

  •          Registruoja kavos aparatą elektroninėje parduotuvėje www.nespresso.lt;
  •          registruojamas aparatas yra ne senesnis negu 3 metai;
  •          pasiūlymas galioja visiems NESPRESSO kavos aparatų modeliams;
  •          Pirkėjas privalo pateikti tikrus duomenis apie save ir naujai įsigytą NESPRESSO kavos aparatą: aparato modelį, spalvą, serijinį numerį, pirkimo datą būdą. Informacija, pateikiama registracijos metu yra konfidenciali ir saugoma bei tvarkoma pagal NESPRESSO privatumo politiką;

 

Šioje svetainėje, skirtingais pirkimo ir aparato registracijos etapais, yra rodomi patvirtinimo ekranai, kurie neleidžia tęsti užsakymo, jeigu duomenys šiose dalyse nebuvo teisingai užpildyti.

 

Bendrovė pasilieka teisę keistitaisyti ar pildyti pasiūlymų sąlygas.

4 metų garantija įsigyjant kavos aparatą el. parduotuvėje bei NESPRESSO butike ir prekybos saloje

4 metų garantija  įsigyjant  kavos aparatą el. parduotuvėje www.nespresso.ltwww.nespresso.lv, www.nespresso.ee, NESPRESSO butike PC „G9“  bei  prekybos saloje PC „Panorama“.  

 

*(Įsigijus NESPRESSO kavos aparatus partnerių parduotuvėse lieka galioti 2 metų garantija).

 

Sąlygos ir taisyklės:

4 metų garantijos pasiūlymas galioja, jeigu klientas atitinka šias sąlygas:

 

  •          Įsigyja ir registruoja kavos aparatą elektroninėje parduotuvėje www.nespresso.lt., www.nespresso.lv, www.nespresso.ee;
  •          Pasiūlymas galioja įsigijus NESPRESSO  kavos aparatus; el. parduotuvėje www.nespresso.ltwww.nespresso.lvwww.nespresso.ee;
  •          Pasiūlymas galioja visiems NESPRESSO kavos aparatams, išskyrus pieno plakiklius ir aparatų komplektus;
  •          Įsigijęs vieną iš aukščiau minėtų  NESPRESSO  kavos aparatų, pirkėjas turi užsiregistruoti NESPRESSO elektroninėje parduotuvėje www.nespresso.ltwww.nespresso.lvwww.nespresso.ee, ir priregistruoti įsigytą kavos aparatą skiltyje – „Mano kavos aparatai“;
  •          Pirkėjas privalo pateikti tikrus duomenis apie save ir įsigytą NESPRESSO kavos aparatą: aparato modelį ir spalvą, serijinį numerį, pirkimo datą bei būdą. Informacija, pateikiama registracijos metu yra konfidenciali ir saugoma bei tvarkoma pagal NESPRESSO privatumo politiką;
  •          Visi NESPRESSO kavos aparatai,  priregistruoti NESPRESSO svetainėje yra tvarkomi pagal NESPRESSO klubo taisykles;
  •          Garantinis taisymas yra nemokamas;
  •          Garantinio taisymo metu suteikiamas pakaitinis NESPRESSO kavos aparatas.

 

 

Užsakymus taip pat galima pateikti šiais būdais:
Telefonu: +370 525 05090  (Skambučių centro darbo laikas I-V 8.00 – 17.00)
El. paštu: nespresso@mvgroup.eu

užpildant elektroniniams laiškams skirtą formą elektroninėje parduotuvėje.

 

UAB "Mineraliniai vandenys" pasilieka teisę keisti pasiūlymo sąlygas.