0,00 € 0

Klausimai ir atsakymai

Kiek laiko galioja Nespresso garantija Lietuvoje?

Nespresso Lietuva suteikia 2 metų garantiją įrenginiams įsigytiems Lietuvoje.

Jei savo įrenginį įsigijote ir registravote užsienyje, techninis aptarnavimas gali būti mokamas. Tai priklausys nuo dabartinės Jūsų garantijos būsenos, įrenginio modelio ir remontuotinos vietos būklės.

Norėdami daugiau sužinoti apie savo įrenginio garantiją, susisiekite su mūsų kavos specialistais darbo dienomis +370 525 05090.

Kas yra nukalkinimo rinkinys ir kaip dažnai aš turėčiau nukalkinti savo įrenginį?

Norint išlaikyti geriausią savo Nespresso kavos aparato būklę, įrenginį rekomenduojama nukalkinti panaudojus 400 - 600 kapsulių arba bent kartą per metus. Tai užtikrina optimalią Jūsų espresso kavos temperatūrą ir kokybę.

Kur galiu rasti savo įrenginio serijos numerį?

Jūsų Nespresso aparato serijinis numeris susideda iš 19 raidžių ir skaitmenų esančių vienoje iš išvardintų aparato vietų: 

  • ant lašų surinkimo padėklo, atspausdintas ant nuplėšiamo lipduko;
  • ant aparato pagrindo, atspausdintas ant nuplėšiamo lipduko;
  • ant originalios aparato dėžės, kurioje jis buvo supakuotas pristatymo metu.


Jei Jums kyla sunkumų ieškant aparato serijinio numerio, susisiekite su mūsų kavos specialistais +370 525 05090.

Jei Nespresso aparatuose naudojamos kito gamintojo kapsulės, ar garantija tokiu atveju galioja?

Nespresso aparatuose naudojant kito gamintojo kapsules garantija nenustoja galioti, tačiau, dėl šių gaminių naudojimo gali atsirasti defektų ir sutrikimų, kurių, jei bus įrodyta, garantija nedengia.

Nespresso kapsulės ir aparatai buvo sukurti kaip viena sistema naudojimui kartu, kad kiekvieną kartą paruoštumėte puodelį puikios kavos. Atminkite, kad tik 1-2% pasaulio kavos derliaus atitinka mūsų griežtus kokybės ir aromato profilio reikalavimus.

2 METŲ GARANTIJA ĮSIGYJUS NESPRESSO KAVOS APARATĄ

Visiems Nespresso kavos aparatams galioja 2 metų garantija (skaičiuojant nuo įsigijimo datos).

Sąlygos ir taisyklės: 

  • Įsigijęs NESPRESSO kavos aparatą, pirkėjas turi  užsiregistruoti NESPRESSO elektroninėje parduotuvėje ir priregistruoti įsigytą kavos aparatą skiltyje – „Mano kavos aparatai“;
  • Pirkėjas privalo pateikti tikrus duomenis apie save ir įsigytą NESPRESSO kavos aparatą: aparato modelį ir spalvą, serijinį numerį, pirkimo datą bei būdą. Informacija, pateikiama registracijos metu yra konfidenciali ir saugoma bei tvarkoma pagal NESPRESSO privatumo politiką.

Visi NESPRESSO kavos aparatai, priregistruoti NESPRESSO svetainėje yra tvarkomi pagal NESPRESSO klubo taisykles.

Garantinis taisymas yra nemokamas. Garantinio taisymo metu suteikiamas pakaitinis NESPRESSO kavos aparatas.

Iškilus klausimams konsultuoja Nespresso kavos specialistai:

  • Telefonu: +370 525 05090 (skambučių centro darbo laikas I-V 8.00 – 17.00)
  • El. paštu: nespresso@mvgroup.eu.


UAB "MV GROUP Distribution LT" pasilieka teisę keisti pasiūlymo sąlygas. 

Susisiekite