Visiems Nespresso kavos aparatams galioja 2 metų garantija (skaičiuojant nuo įsigijimo datos).
Sąlygos ir taisyklės:
- Įsigijęs NESPRESSO kavos aparatą, pirkėjas turi užsiregistruoti NESPRESSO elektroninėje parduotuvėje ir priregistruoti įsigytą kavos aparatą skiltyje – „Mano kavos aparatai“;
- Pirkėjas privalo pateikti tikrus duomenis apie save ir įsigytą NESPRESSO kavos aparatą: aparato modelį ir spalvą, serijinį numerį, pirkimo datą bei būdą. Informacija, pateikiama registracijos metu yra konfidenciali ir saugoma bei tvarkoma pagal NESPRESSO privatumo politiką.
Visi NESPRESSO kavos aparatai, priregistruoti NESPRESSO svetainėje yra tvarkomi pagal NESPRESSO klubo taisykles.
Garantinis taisymas yra nemokamas. Garantinio taisymo metu suteikiamas pakaitinis NESPRESSO kavos aparatas.
Iškilus klausimams konsultuoja Nespresso kavos specialistai:
- Telefonu: +370 525 05090 (skambučių centro darbo laikas I-V 8.00 – 17.00)
- El. paštu: nespresso@mvgroup.eu.
UAB "MV GROUP Distribution LT" pasilieka teisę keisti pasiūlymo sąlygas.