Krepšelis tuščias Jūsų krepšelis 0,00 € 0
Prisijungti arba registruotis

Pirkimo sąlygos

1. PIRKIMO SĄLYGŲ TAIKYMAS

1.1   Šios pirkimo ir svetainės naudojimo sąlygos (toliau – Sąlygos) nustato bendrąsias naudojimosi Nespresso interneto parduotuve www.nespresso.lt (toliau – E-parduotuvė) sąlygas. Taisyklės yra taikomos, kai Pirkėjas renkasi, užsako ir perka E-parduotuvėje siūlomas prekes ar bet kaip kitaip naudojasi E-parduotuvės teikiamomis paslaugomis.

1.2   Kiekvienas www.nespresso.lt naudotojas, prieš pradėdamas naudotis šia svetaine ir/ar E-parduotuve, privalo atidžiai perskaityti Sąlygas, Slapukų politiką ir Privatumo nuostatasšioje svetainėje (toliau, bendrai vadinama „Duomenų apsaugos politika"). Jei asmuo naudojasi šia svetaine ir / ar E-parduotuve, jis yra saistomas šių Sąlygų ir Duomenų apsaugos politikos, todėl, nesutikdamas su visomis šiomis Sąlygomis ir Duomenų apsaugos politika, asmuo neturėti teisės naudotis interneto svetaine ir / ar E-parduotuve.

1.3   Šios Sąlygos gali būti ir bus keičiamos vienašališkai, apie pakeitimus skelbiant interneto svetainėje. Svetainės ir/ ar E-parduotuvės naudotojas privalo periodiškai su jomis susipažinti. Svetainės naudotojams yra taikoma politika ir sąlygos galiojančios tuo metu, kai naudojamasi svetaine (atliekamas konkretus veiksmas, pvz., ar pateikiant kiekvieną užsakymą), išskyrus atvejus, kai pagal įteisės aktus Nespresso privalo atlikti Sąlygų keitimus atgaline data. Tokiu atveju pokyčiai turės įtakos anksčiau pateiktiems užsakymams.

1.4   Asmuo gali naudotis svetaine ir/ar E-parduotuve bet kuria kalba, kuri yra prieinama šioje svetainėje.

1.5   Naudodamasis šia svetaine, asmuo sutinka:

1.5.1        Naudoti šią svetainę tik teisėtoms užklausoms ir užsakymams;

1.5.2        Nepateikti netikrų arba suklastotų užsakymų. Jei pateiktas užsakymas bus pagrįstai tokiu laikomas, interneto svetainės valdytojas turės teisę atšaukti užsakymą ir informuoti atitinkamas institucijas.

1.5.3        Teisingai ir tiksliai pateikti savo elektroninio pašto adresą, gyv. vietos adresą ir/arba kitą kontaktinę informaciją. Naudodamasis svetaine asmuo sutinka su tuo, kad mes galime naudoti šią informaciją susisiekimui su Jumis (žr. Privatumo nuostatas).

1.6   Jei nebus pateikta visa reikalinga informacijos, asmuo negalės pateikti savo užsakymo.

1.7   Pateikdamas užsakymą šioje svetainėje, asmuo patvirtina, kad yra sulaukęs amžiaus, suteikiančio teisę savarankiškai be trečiųjų asmenų leidimo sudaryti sutartis.

   INFORMACIJA APIE SVETAINĖS VALDYTOJĄ IR PARDAVĖJĄ

   Šios svetainės valdytojas ir pardavėjas pagal E- parduotuvėje sudaromas atskiras pirkimo pardavimo sutartis uždaroji akcinė bendrovė „MINERALINIAI VANDENYS“ (toliau – MV arba Nespresso), Lietuvos įmonės, registruotu buveinės adresu: J. Jasinskio 16F, Vilnius, Lietuva, registruotos Lietuvos Respublikos Juridinių asmenų registre, įmonės kodu 121702328, PVM kodas LT217023219, elektroninio pašto adresas nespresso@mv.lt, tel. Nr. +370 525 05090.

2. UŽSAKYMAI

2.1   Jūs galite užsisakyti šiais būdais:

  •          Telefonu: +370 525 05090
  •          El. paštu nespresso@mv.lt
  •          E-parduotuvėje: www.nespresso.lt, naudojant E-parduotuvėje pateiktą specialią užklausos formą.

2.2   E-parduotuvėje parduodamų produktų pasiūla priklauso nuo turimo kiekio sandėlyje. Todėl, jei yra problemų, susijusių su prekių tiekimu ar daugiau nėra likę prekių atsargų sandėlyje, Nespresso pasilieka teisę suteikti vartotojui informaciją apie tos pačios arba aukštesnės kokybės ir vertės pakaitinius produktus, kuriuos galėtų užsisakyti. Vartotojui nenorint užsisakyti tokių siūlomų produktų, Nespresso grąžina sumokėtą sumą, jei ji jau buvo sumokėta.

2.3   Šioje svetainėje, skirtingais pirkimo etapais, yra rodomi patvirtinimo ekranai, kurie neleidžia tęsti užsakymo, jei duomenys šiose dalyse nebuvo teisingai įvesti. Ši svetainė taip pat rodo visą išsamią informaciją prekių, kurias svetainės naudotojas įtraukė į pirkinių krepšelį pirkimo proceso metu, todėl, prieš apmokėjimą, jis gali keisti savo užsakymo duomenis.

2.4   Jeigu nebuvo gautas apmokėjimas už prekes, jis nebus vykdomas, išskyrus atvejus, kai klientas pasirinko atsiskaitymo būdą, kuris leidžia atsiskaitymą siuntos gavimo (priėmimo) metu. Tuo atveju, jei klientas pasirinko atsiskaitymą siuntos gavimo (priėmimo) metu, jis papildomai apmokestinamas papildomais 2 EUR (Taisyklių 3.4.2 punktas). Atsiskaityti pristatymo metu galima grynaisiais pinigais bei atsiskaitomąja banko kortele.

3. PRISTATYMAS

3.1   Po užsakymo patvirtinimo, prekės bus pristatytas per 1-2 darbo dienas, jei užsakymas pateiktas iki darbo dienos 16 val. Negavus prekių per 2 darbo dienas, prašome informuoti žemiau nurodytais būdais:

Telefonu: +370 525 05090

El. paštu nespresso@mv.lt

3.2   Pristatymo mokestis mokamas kartu mokesčiu už prekes.

3.3   Pristatymo mokesčio dydžiai:

3.3.1     Apmokant per interneto banką, pasirinkus prekių pristatymą į DPD pristatymo punktą – 2 EUR;

3.3.2     apmokant per interneto banką, kai prekės pristatomos nurodytu adresu 4 Eur;

3.3.3     pasirinkus apmokėjimą prekių pristatymo metu, jas pristatant nurodytu adresu - 6 Eur.

3.3.4     pasirinkus pristatymą į Bottlery parduotuvę, pristatymas nemokamas.

3.4   Pristatymo mokestis nemokamas, kai prekių vertė yra daugiau nei 45 EUR arba užsakoma ne mažiau nei 100 kavos kapsulių.

3.5   Jei kurjeris du kartus neranda siuntos gavėjo nurodytu adresu sutartu laiku, siunta bus grąžinta į sandėlį ir susisiekiama su klientu, siekiant išsiaiškinti negalėjimo pristatyti priežastis. Susisiekus su klientu suderinamos prekių kainos grąžinimo sąlygos. Mokestis už pristatymą negrąžinamas.

3.6   Pristatymas vykdomas Lietuvoje (išskyrus Kuršių neriją), Latvijoje ir Estijoje (išskyrus Saremo sąlas).

3.7   Pateikus ne visą arba ne tikslią informaciją (asmens duomenis), arba pateikus ją ne svetainėje nurodytu formatu (pvz., mob. tel. Nr.), Nespresso ar Nespresso partneris, vykdantis pristatymą, neturės galimybės pristatyti prekių.

3.8   Jei Nespresso negalės pristatyti užsakytų prekių dėl nuo pirkėjo/gavėjo priklausančių aplinkybių, prekės bus grąžintos į sandėlį ir Nespresso bus laikoma įvykdžiusia pareigą pristatyti prekes ir turinčia pagrįstą teisę negrąžinti už pristatymą sumokėto mokesčio.

3.9   Jeigu po 15 dienų, nuo tos dienos, kai užsakymas yra paruoštas pristatymui, užsakymas negalėjo būti pristatytas dėl priežasčių, nepriklausomų nuo Nespresso, bus laikoma, kad pirkėjas atšaukia sutartį ir ji bus nutraukta. Nutraukus sutartį, už prekes sumokėtas mokestis grąžinamas be nepagrįsto delsimo ir bet kokiu atveju per 14 dienų nuo tos dienos, kai bus laikoma, kad tokių prekių pirkimo – pardavimo sutartis nutraukta. Pristatymo mokestis grąžinamas tuo atveju, jei nebuvo galima pristatyti prekių ne dėl nuo pirkėjo priklausančių priežasčių

3.10   Prekės tampa pirkėjo nuosavybe ir jų atsitiktinio žuvimo ar sugedimo rizika pirkėjui pereina nuo prekių pristatymo momento.

4. PREKIŲ PATIKRINIMAS

4.1   Pirkėjas yra atsakingas už prekių krepšelio turinio patikrinimą prieš užsakymą ir apmokėjimą.

4.2   Apie pristatytas nekokybiškas arba siuntimo metu pažeistas prekes, neatitikimus sąskaitose ar siuntimo dokumentuose, pirkėjas privalo informuoti Nespresso per 24 valandas nuo siuntos gavimo nurodytu adresu. 

4.3   Jei kliento skundas pasitvirtintų, Nespresso privalo pakeisti siuntą tinkamomis prekėmis. 

5. PREKIŲ GRĄŽINIMAS

5.1   E-parduotuvėje įsigytos geros kokybės kavos kapsulės yra nekeičiamos ir negrąžinamos. Prašome atidžiai peržiūrėti savo užsakymą.

5.2   Kavos aparatų grąžinimo politika

Teisė atsisakyti sutarties

 

Vartotojas turi teisę atsisakyti sutarties nenurodydamas jokios priežasties per 14 dienų nuo žemiau nurodyto momento.

Sutarties atsisakymo laikotarpis baigsis po 14 dienų nuo dienos, kurią vartotojas arba jo nurodytas trečiasis asmuo, išskyrus vežėją, įgijo fizinį prekių valdymą (t. y. prekės buvo pristatytos) arba, kai vienu užsakymu Pirkėjas užsakė ne vieną prekę ir jos pristatomos atskirai po 14 dienų nuo dienos, kurią Pirkėjas arba Pirkėjo nurodytas trečiasis asmuo, išskyrus vežėją, įgijo fizinį paskutinės prekės valdymą.

Norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, Pirkėjas turi pranešti apie tai UAB „MINERALINIAI VANDENYS“, veikiančiam kaip E-parduotuvės valdytojui, vienu iš šių būdu:

  •          telefonu:  Telefonu: +370 525 05090
  •          rašydamas el. laišką adresu: nespresso@mv.lt

Sutarties atsisakymas įvykdomas užpildant pavyzdinę sutarties atsisakymo formą, atsiųstą vartotojui.

Vartotojui atsisakius sutarties, grąžinamos už prekes sumokėtos sumos ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kurią Nespresso buvo pranešta apie vartotojo sprendimą atsisakyti šios sutarties. Sumokėtos sumos grąžinamos išimtinai tik mokėjimo pavedimu į nurodytą atsiskaitomąją banko sąskaitą po prekių grąžinimo Nespresso šiose Taisyklėse nurodytu būdu ir patikrinimo.

Prekės grąžinamos išimtinai tik Nespresso užsakytam kurjeriui, nepriklausomai nuo kliento pasirinkto pristatymo būdo. Tuo atveju, jei prekės grąžinamos ne dėl kokybės trūkumų, prekių grąžinimo paslauga apmokestinama:

  •          Grąžinant iš Lietuvos – 4 EUR.
  •          Grąžinant iš kitos šalies-  pagal atitinkamos šalies tarifus

Prekių grąžinimo mokestis išskaičiuojamas iš klientui grąžintinos už prekes sumos.

Vartotojas neturi teisės atsisakyti sutarties, kai yra pristatomos bet kurios iš šių prekių:

  •   Panaudotų kokybiškų prekių;
  •   Pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių;
  •   Supakuotos prekės, kurios nebetinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
  •   jei buvo išpakuotos jas pristačius.

Vartotojo teisė atsisakyti sutarties bus taikoma išskirtinai tiems produktams, kurie grąžinami tos pačios būklės, kokią jis gavo pristatymo metu. Nebus grąžinamos jokios išmokos, jei produktas buvo ne tik išpakuotas, bet ir naudotas, jei produktai nėra tos pačios būklės kokios buvo pristatymo metu, arba jei jie buvo sugadinti. Prekės turi būti grąžintos naudojant originalią pakuotę.

Patikrinus grąžintą prekę, Nespresso Pirkėją informuos, jei grąžinimas neatitinka grąžinimo politikos sąlygų. Jei grąžinimas vykdomas teisėtai, sumokėta už prekę sumą bus išmokama kaip galima greičiau, visais atvejais, per 14 dienų nuo datos, kai informuojate apie savo ketinimą atsisakyti sutarties. Nepaisant pirmiau minėtų sąlygų, Nespresso turi teisę sumokėtų sumų negrąžinti tol, kol prekės nebus gautos grąžintos.

5.3   Netinkamos kokybės prekių grąžinimas.

Tais atvejais, kai pirkėjas mano, kad, kad pristatymo metu produktas neatitinka E-parduotuvėje nurodytų sąlygų ar yra pažeistas, jis privalo nedelsiant su Nespresso susisiekti su Nespresso vienu iš šių būdu:

  •          telefonu:  Telefonu: +370 525 05090
  •          rašydamas el. laišką adresu: nespresso@mv.lt

Prekės grąžinamos išimtinai tik Nespresso užsakytam kurjeriui, nepriklausomai nuo kliento pasirinkto pristatymo būdo. Tuo atveju, jei prekės grąžinamos ne dėl kokybės trūkumų, prekių grąžinimo paslauga apmokestinama:

Nespresso atidžiai patikrins grąžintą produktą ir informuos Pirkėją el. paštu, per protingą laikotarpį, ar bus grąžinama išmoka už šį produktą, ar jis bus pakeistas (atitinkamai). Kompensacija arba prekės pakeitimas bus vykdomas kaip galima greičiau, visais atvejais, per 14 dienų nuo datos, kai Pirkėjui buvo išsiųstas el. laiškas, patvirtinantis, kad išmokos grąžinimas ar produkto pakeitimas yra vykdomas.

Sumokėtos sumos už produktus, kurie yra grąžinami dėl kokio nors pažeidimo ar defekto, kai taip ir yra, bus grąžintos pilnai, įskaitant pristatymo išlaidas, susijusias su prekės siuntimu ir išlaidas, kurias sumokate už prekės grąžinimą. Grąžinimas bus atliktas tokiu pačiu būdu, kokį naudojote pirkimo būdu.

Visos, galiojančių teisės aktų teisės, bet kuriuo atveju, turi būti apsaugotos.

6. KAINOS IR SĄSKAITOS

6.1   Kainos sąskaitose pateikiamos pagal užsakymo dieną nustatytas kainas elektroninėje parduotuvėje. Sąskaitose suma nurodoma su ir be PVM. 

6.2   Visais atvejais yra skaičiuojamas pristatymo mokestis. Pristatymas yra nemokamas, jei užsakymas atitinka nemokamo pristatymo sąlygas. 

6.3   Nespresso netaiko nuolaidų, priklausomai nuo kiekio.

6.4   Tuo atveju, jei Pirkėjas yra PVM mokėtojas, jis privalo nurodyti PVM mokėtojo kodą iki pirmojo pirkimo, naudojantis E-parduotuve. Tuo atveju, jei po pirmojo pirkimo, Pirkėjas netenka ar įgyja PVM mokėtojo statusą, jis turi susikurti naują registruoto sistemos naudotojo paskyrą (registruotis iš naujo). Paskyra kuriama su unikaliu elektroninio pašto adresu. Tas pats pašto adresas negali būti priskirtas daugiau nei vienai galiojančiai ar panaikintai paskyrai. Asmuo negali naudoti kito subjekto (pvz., darbdavio) PVM mokėtojo kodo.

7. MOKĖJIMAS

7.1   Atsiskaitymasgali būti vykdomas šiais būdais:

7.1.1     Sumokant visą sumą, naudojantis Paysera sistema;

7.1.2    Sumokant visą sumą grynaisiais pinigais arba kortele siuntos pristatymo (gavimo metu). Nespresso tikisi, kad siuntos gavėjas mokėdamas grynaisiais pinigais turės sumą be grąžos;

7.1.3        Mokėjimo pavedimu į atsiskaitomąją banko sąskaitą LT063500010001074200. Gavėjas UAB „MINERALINIAI VANDENYS“, juridinio asmens kodas 121702328, PVM mokėtojo kodas LT217023219. Mokėjimo paskirtyje privaloma nurodyti užsakymo numerį. Apie atliktą mokėjimą būtina pranešti šiais būdais:

Telefonu: +370 525 05090

El. paštu nespresso@mv.lt

Nepranešus apie atliktą mokėjimą vienų iš aukščiau nurodytų būdų, užsakymas nepradedamas vykdyti.

1.2   Tuo atveju, jei klientas pageidauja išankstinės sąskaitos, jis turi kreiptis šiais būdais:

Telefonu: +370 525 05090

El. paštu nespresso@mv.lt

8. KAVOS APARATO GARANTIJA IR PASLAUGOS PO ĮSIGIJIMO

8.1   Nespresso kavos aparatams yra suteikiama 2 metų garantija, kuri galioja juos naudojant laikantis naudojimo instrukcijų.

8.2   Kilus klausimams, susijusiems su kavos aparatų, prašome susisiekti su mūsų kavos specialistais tel. +370 525 05090 arba el. paštu nespresso@mv.lt, kurie padės atsakydami į visus kilusius klausimus: nuo kavos aparato pajungimo iki galimo gedimo.

8.3   Pakaitiniai kavos aparatai suteikiami neatlygintinai, kai kavos aparato savininkas yra Nespresso klubo narys vienoje iš Baltijos šalių, buvo nustatytas jo kavos aparato gedimas ir vykdomas šio kavos aparato remontas:

8.4   Pasibaigus garantijos galiojimo terminui, serviso paslaugos taikomos atlygintinai. Konkrečių paslaugų kaina nustatoma pagal paslaugų apimtis ir nurodoma paslaugų užsakovui prieš pradedant remonto darbus. Tuo atveju, jei klientas pageidauja kavos aparato remonto paslaugos už jam nurodytą remonto paslaugų kainą, jam pateikiama sąskaita ir remonto darbai pradedami po šios sąskaitos visiško apmokėjimo mokėjimo pavedimu.

9. DUOMENŲ APSAUGA

9.1   Registruodamasis svetainėje asmuo privalo pateikti teisingus ir tikslius duomenis.

9.2   Jei asmuo registracijos šioje svetainėje metu ar po registracijos, pastebėjo klaidą pateiktoje informacijoje, savo duomenis gali pakeisti skambindamas tel. +370 525 05090 arba pats atlikdamas veiksmus svetainėje. E. pašto adresas negali būti keičiamas.

9.3   Užsiregistravusių vartotojų (fizinių asmenų) asmens duomenys yra tvarkomi pagal Duomenų apsaugos politiką. Visos užklausos bei skundai, susiję su fizinių asmenų asmens duomenimis turi būti siunčiami dataprotection@mv.lt.

10. PRITAIKYMO TEISĖ

10.1      Naudojimasis šie svetaine ir bet kurios prekės pirkimo - pardavimo sutartys, sudaromos šioje svetainėje, bus reglamentuojamos Lietuvos Respublikos teisės aktais.

10.2      Visiems ginčams, kylantiems dėl šios interneto svetainės naudojimo ar minėtų sutarčių bus taikoma neišimtinė jurisdikcija Lietuvos teismuose, išskyrus atvejus, kai teisės aktai numato kitokias taisykles.

10.3        Tais atvejais, kai sutartį šioje svetainėje sudaro vartotojas, jokios šiose privatumo sąlygų nuostatos neturės įtakos vartotojo turimoms įstatyminėms teisėms.

11. ATSAKOMYBĖ IR ATSAKOMYBĖS ATSISAKYMAS

11.1   Juridinio asmens paskyrą turi teisę sukurti ir naudoti tik teisėtai įgaliotas asmuo. Atsižvelgiant į tai, kad duomenys apie pirkimus perduodami Valstybinei mokesčių inspekcijai, visa pateikta juridinio asmens informacija, įskaitant PVM mokėtojo kodą, turi būti labai tiksli.

11.2   Jei nenurodyta kitaip aiškiai šiose Sąlygose, Nespresso atsakomybė už bet kurį produktą, įsigytą svetainėje, turi būti griežtai apribota minėto produkto pirkimo kaina.

11.3   Nepaisant pirmiau išvardytų, Nespresso atsakomybė yra neribojama arba jos neatsisakoma šiais atvejais:

11.4   Mirties ar asmeninio susižalojimo atveju;

11.5   Bet kuriuo atveju, kai buvo nelegaliai ar neteisėtai išskiriama, ribojama ar bandoma išskirti ar

riboti mūsų atsakomybę;

11.6   Nepaisant pirmiau nurodyto punkto ir kiek leidžiama teisėtai, neprisiimame jokios atsakomybės už šiuos nuostolius, nepaisant jų kilmės:

  • pajamų ar pardavimų nuostoliai;
  • verslo nuostoliai;
  • pelno ar sutarčių praradimas;
  • prognozuojamų santaupų praradimas;
  • duomenų praradimas;
  • ir valdymo ar darbo laiko praradimas.

11.7      Dėl atviro šios svetainės pobūdžio ir klaidų galimybės laikant ir perduodant skaitmeninę informaciją, negarantuojame duomenų tikslumo ir saugumo perduodant ar įgyjant per šią svetainę, nebent aiškiai nurodyta kitaip.

11.8       Šio punkto nuostatai neturi įtakos Pirkėjo vartotojo ir naudotojo teisėms, nei teisei atsisakyti sutarties

12. INTELEKTINĖ NUOSAVYBĖ

12.1     Pirkėjas pripažįsta ir sutinka, kad visos autorinės teisės, registruotieji prekių ženklai ir kitos intelektinės ir pramoninės nuosavybės teisės į medžiagas ar turinį, pateikti kaip svetainės dalis, visais laikais priklauso INDITEX GROUP ar trečiajai šaliai, kurią INDITEX GROUP įgaliojo dėl minėto turinio ar medžiagos naudojimo. Pirkėjas NEGALI naudoti minėtos medžiagos, nebent esate aiškiai įgaliotas INDITEX GROUP. Tai netrukdo Pirkėjui naudotis šia svetaine tiek, kiek būtina kopijuoti informaciją apie savo užsakymą ar kontaktinius duomenis

13. PASTABOS, PASIŪLYMAI, SKUNDAI IR REIKALAVIMAI

13.1   Pirkėjo pastabos ir pasiūlymai visada yra laukiami. Prašome bet kokias pastabas ir pasiūlymus, kaip ir bet kokias užklausas, skundus ar reikalavimus siųsti per kontaktinę formą, telefonu, Nespresso pašto adresu ar el. pašto adresu, nurodytu šių Sąlygų 2 punkte.

13.2   Skundai ir reikalavimai atsiųsti į Nespresso klientų aptarnavimo skyrių bus sprendžiami kaip galima greičiau ir per teisiškai nustatytą laikotarpį.

13.3   Jei manote, kad Jūsų kaip pirkėjo teisės buvo pažeistos, galite atsiųsti savo skundus el. pašto adresu:, siekiant surasti neteisminį sprendimą.

13.4   Šiuo atžvilgiu, jei Nespresso svetainėje pirkote produktus, Nespresso, atitinkamai pagal ES Reglamentą Nr. 524/2013, informuoja Pirkėją, kad turite teisę kreiptis dėl vartojimo ginčų sprendimo su Nespresso neteisminiu būdu per internetinę platformą, prieinamą adresu http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

13.5   Pagal Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymą, įstaiga, neteismine tvarka sprendžianti vartotojų pretenzijas: Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas: Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

14. PRANEŠIMAI, KLAUSIMAI

14.1    Pastabos ir pasiūlymai visada yra laukiami. Prašome bet kokias pastabas ir pasiūlymus, kaip ir bet kokias užklausas, skundus ar reikalavimus teikti telefonu +370 525 05090, mūsų pašto adresu nespresso@mv.lt.

14.2    Šiuo atžvilgiu, jei mūsų produktai pirkti E-parduotuvėje, Nespresso, atitinkamai pagal ES Reglamentą Nr. 524/2013, informuoja vartotojus, kad jie turite teisę kreiptis dėl vartojimo ginčų sprendimo neteisminiu būdu per internetinę platformą, prieinamą adresu http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

14.3    Pagal Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymą, įstaiga, neteismine tvarka sprendžianti vartotojų pretenzijas: Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas: Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, www.vvtat.lt

Norime informuoti, kad ši svetainė naudoja slapukus. Jei sutinkate, spustelėkite “Sutinku“ mygtuką arba naršyti toliau. Savo pasirinkimą galite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami saugomus slapukus.

Sutinku

Susisiekite